klik2 disini.. ^_^

Selasa, 18 Februari 2014

The Book Depository

 Assalamualaikum


hari ni nak sembang2 je, nak cerita pasal buku yang saya beli...sejak baru belajar menjahit ni, semua pakaian teringin dijahit..walaupun xmahir lagi..hihiih.hari2 tengok kalender sbb baju xsiap2 jahit lagi...sungguh kekangan masa...huhuhuhu


memandangkan skill memola tahap bertatih lagi, saya pun mencari la alternatif lain..hari tu saya dah kongsikan DISINI ...dan saya juga belajar di blog Cik Sue.. memandangkan minat ingin belajar tu meluap2..( ewahh ayat gituu.. :).. saya pun menggoogle dan terjumpa la pasal buku jahitan yang disertakan dengan pola sekali...wahhh makin teruja la saya...cari kat kedai buku dan mph online tak jumpa, last2 kawan suruh cari kat books kinokuniya..ada tapi buku yang saya nak tak ada stok pulak...adoyaiii...saya pun try google lagi dan terjumpa blog yang beli buku secara online di luar negara..ada 2 pilihan, Amazon dan The Book Depository ...setelah membuat pengiraan, saya memilih untuk membeli buku di The Book Depository..


Proses penghantaran mengambil masa lama tapi xlama sampi sebulan..saya terima buku ni dalam 2 minggu..tapi buku yang saya terima bukan buku yang dipesan...dugaan......saya buat aduan, dalam masa sehari pihak The Book Depository membalas dan memohon maaf..mereka beri 2 pilih sama ada pulangkan duit atau ganti balik buku yang dipesan...saya pilih nak buku..alhamdulillah, semalam saya sudah terima buku yang dipesan...


saya berpuas hati beli buku di The Book Depository walaupun ada masalah sedikit..dan bercadang untuk beli lagi...hehehehhe..buku ni saya beli dalam rm50 lebih..kalau beli dekat sni harga jatuh dalam rm70 lebih tak termasuk kos pos atau duit minyak..saya jimat dekat rm20 lebih...untungkan..! ^_^...Antara kandungan yang terdapat dalam Stylish Dress Book ..






pada sesiapa yang nak bertanya lebih lanjut tentang pembelian buku di The Book Depository boleh tinggalkan ulasan atau terus ke laman web buku tersebut..

1 ulasan:

Unknown berkata...

Salam nak tanya...buku yang sampai tu ada kena cukai tak?